برنامه‌های سپاه سیدالشهدا(ع) در دهه فجر
کد خبر: 3875623
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

برنامه‌های سپاه سیدالشهدا(ع) در دهه فجر

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) کل استان تهران از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقات و کرسی‌های تلاوت قرآن به نیابت از سردار سلیمانی، جشن انقلاب و... در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امروز، 12 بهمن‌ماه با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید کلهر سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) کل استان تهران در این نشست با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال مبنی بر «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت»، گفت: نظریه مقاومت (تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در گفتمان‌سازی فرهنگ مقاومت جهانی)، برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه منور امامین انقلاب اسلامی و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه انقلاب اسلامی برای پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به توسعه خدمت‌رسانی به مردم و محرومین با تأکید بر حاشیه شهرها و روستاها، معرفی جلوه‌های عینی انقلاب اسلامی، تبیین خدمات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سیاست‌های اجرایی برنامه‌های این دهه است.
وی بیان کرد: ملت ایران این روزها در حالی برای برگزاری جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می‌شوند که دشمنان انقلاب به‌ویژه آمریکای جنایتکار تصور می‌کردند ما چهل سالگی انقلاب را نخواهیم دید.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) کل استان تهران، گفتمان مقاومت را مؤثرترین گفتمان انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب ما زنده و پویا است و بهتر از گذشته راه خود را ادامه می‌دهد، مردم هم با حضور با شکوه خود بر این گفتمان مهر تأیید زدند.
سردار حسن‌زاده در پایان برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر را معطوف به مساجد و محلات مطرح کرد و افزود: افتتاح اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اجرای سرودهای انقلابی و تئاتر خیابانی، برگزاری همایش و نشست‌های علمی فرهنگی، برگزاری همایش لاله‌های روشن، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات و کرسی‌های تلاوت قرآن به نیابت از سردار سلیمانی، برگزاری میز خدمت جهادی در مصلی‌های نماز جمعه، نشست‌های روشنگری انقلاب اسلامی، جشن انقلاب، مراسم چهلم سردار شهید سلیمانی، حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و صدها برنامه دیگر در سطح استان از برنامه‌های این سپاه در ایام‌الله دهه فجر است.
محمد فرخی
انتهای پیام
captcha