جشنواره سرباز سپاه استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3878035
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
با هدف تکریم مقام سرباز؛

جشنواره سرباز سپاه استان تهران برگزار می‌شود

دوازدهمین دوره جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه سربازان وظیفه در سپاه استان تهران با هدف معرفی الگوی‌های برتر در بین برادران وظیفه و تکریم آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دوازدهمین دوره جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه سربازان وظیفه در سپاه استان تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره  به رسم هر ساله در سه سطح سپاه‌های استانی، ستاد کل سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح که به میزبانی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

سرهنگ جواد عبیری، معاون نیروی انسانی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران معرفی الگوهای موفق و برتر در بین برادران وظیفه و تکریم آنها را از اهداف این جشنواره توصیف کرد و گفت: این جشنواره به منظور بالا بردن سطح منزلت و قداست خدمت در بین کارکنان وظیفه برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه برگزاری این جشنواره بیان کرد: سربازان برتر در 9 موضوع از جمله ایثارگری، فداکاری، خلاقیت، ورزش، سبک زندگی و فرهنگ در سطح استان ارزیابی، شناسایی و در نهایت از 27 نفر از ایشان در سطح استان تجلیل به عمل آمده و 9 نفر برتر به ستاد کل سپاه پاسداران معرفی می‌شوند.

عبیری در پایان مطرح کرد: این جشنواره همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه، 26 بهمن‌ماه در ستاد سپاه استان تهران با سخنرانی سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و برنامه‌هایی چون تجلیل از خانواده شهدای وظیفه، اجرای هنرهای نمایشی و مسابقات فرهنگی برگزار می‌شود.

محمد فرخی

انتهای پیام
captcha