خودسازی دینی؛ محور گردهمایی بانوان مسلمان در هامبورگ
کد خبر: 3875973
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

خودسازی دینی؛ محور گردهمایی بانوان مسلمان در هامبورگ

گروه بین‌الملل ــ بیست‌و‌ششمین محفل دوستی بانوان مسلمان با موضوع «خودسازی از منظر دینی، جسمی و معنوی» 23 و 24 اسفندماه سال جاری در مرکز اسلامی هامبورگ برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اسلامی هامبورگ، این محفل 13 و 14 مارس 2020 (23 و 24 اسفندماه سال جاری) در این مرکز برگزار می‌شود و هدف از آن ارتقاء سطح فرهنگی، دینی و معرفتی بانوان مسلمان است.

ایجاد دوستی و همدلی بیشتر میان بانوان مسلمان و ایجاد فضای مشارکت بیشتر و آزاد برای جوانان از دیگر اهداف این برنامه است و ساعت آغاز برنامه‌ها روز 13 مارس ساعت 8 بامداد به وقت محلی در رستوران مِرام «Meram» و پایان برنامه روز شنبه 14 مارس ساعت 15 بعدازظهر خواهد بود.

سخنرانی و پرسش و پاسخ آزاد، برگزاری کارگاه آموزشی بررسی موضوعات پزشکی و بایدها و نبایدها از نظر جسمی، بایدها و نبایدها از نظر روحی و معنوی و شناخت خود و ملاقات حقیقی با خدا از دیگر بخش‌های این محفل است.

همچنین این برنامه فرهنگی، آموزشی و تفریحی شامل مسابقه بهترین کیک خشک و تر، بهترین غذای سرد و مسابقه‌ای با موضوع کارگاه‌های آموزشی برگزارشده خواهد بود و به صورت هم‌زمان ترجمه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha