معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل معامله ننگین قرن است
کد خبر: 3875985
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل معامله ننگین قرن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل معامله ننگین قرن است و همانطور که در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود این طرح پیش از به دنیا آمدن آن مرده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز 13 بهمن، در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت این ایام اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی چون قاسم سلیمانی است.
وی افزود: رهبری شایسته و حکیمانه و حضور مردم در صحنه از ارکان شکل‌دهنده انقلاب اسلامی هستند که این انقلاب را به معجزه قرن تبدیل کرد.
حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار کرد: بدون تردید رهبری و مردم در این راستا نیت خدایی داشتند و همین وجه تمایز آن‌ها با انقلاب‌های دیگر سبب شد که این انقلاب ماندگار و پایا باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پس از گذشت 40 سال از انقلاب گام دوم را شروع کردیم و بیانیه‌ای که رهبر انقلاب در این خصوص صادر کردند بیانیه‌ای جامع و کامل است که باید آن را محور کار خود قرار دهیم.
وی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم از الزامات است و باید گام دوم انقلاب را با صلابت برای رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت برداریم.
حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: امروز شاهد اقتدار نظام و افول قدرت آمریکا هستیم. امروز انقلاب اسلامی در برابر تمام کفر ایستاده است و روز به روز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی و افول قدرت آمریکا و استکبار هستیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در برابر دشمنان قد علم کرده و یک کشور مستقل در دنیا محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: استقلال حاکم بر کشور از برکات انقلاب اسلامی است و امروز از آن بهره‌مندیم.
حجت‌الاسلام جلیلیان به طرح معامله قرن نیز اشاره و اظهار کرد: طرح سازش ترامپ درخصوص معرفی قدس یه‌عنوان پایتخت اسرائیل معامله ننگین قرن است و همانطور که در یکی از رسانه‌ها عنوان شده این طرح پیش از به دنیا آمدن آن مرده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه درادامه این نشست به حضور باشکوه مردم در 22 بهمن امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم مایه یأس و ناامیدی دشمن است و در این شرایطی که دشمن احساس شکست در برابر کشور ایران را دارد با تمام توان به‌دنبال این است که حضور مردم در پای صندوق رأی را کمرنگ کند.
وی اظهار کرد: در سنوات قبل 61 درصد مردم کشور پای صندوق‌های رأی و در انتخابات حضور داشتند و این نشانگر این است که برپایه مردم‌سالاری دینی این ملت پای انقلاب هستند.
حجت‌الاسلام جلیلیان حضور حداکثری در انتخابات را موجب درهم شکستن هیمنه دشمنان دانست و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حتی اگر کسی که نظام را قبول ندارد برای اعتبار بخشیدن به کشور باید رد انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام
captcha