پخش ویژه‌برنامه «فجر انقلاب» از صداوسیمای خلیج‌فارس
کد خبر: 3876080
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

پخش ویژه‌برنامه «فجر انقلاب» از صداوسیمای خلیج‌فارس

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صداوسیمای خلیج‌فارس از پخش ویژه‌برنامه «فجر انقلاب» به‌مناسبت گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در این رسانه خبر داد.

مهران جلایی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، گفت: به‌مناسبت بزرگداشت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه فجر انقلاب از سیمای خلیج‌فارس پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه در 12 قسمت 60 دقیقه‌ای به‌صورت زنده و مستقیم هر شب ساعت ۲۲ از سیمای خلیج‌فارس پخش می‌شود.

جلایی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه که شامل گزارش، مسابقه، نمایش، سرود، میزگرد و گفت‌وگو، مصاحبه و سخنرانی است، افزود: مبحث کارشناسی در خصوص مسائل انقلاب و پیروزی سال 57 و مصاحبه با انقلابیون استان از دیگر بخش‌های متنوع این ویژه‌برنامه تلویزیونی است، همچنین تلاش می‌شود که لایه‌های مختلف برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحو مناسب به تصویر کشیده شود و فضاسازی جهت حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ایجاد شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس اظهار کرد: «فجر انقلاب» که به تهیه‌کنندگی مرتضی کیوانی‌زاده است تلاش دارد با حضور افراد انقلابی و بخش‌های مختلف هنری لحظات خوبی برای مخاطب ایجاد کند، همچنین حضور افراد انقلابی با بیان خاطرات و دیدن تصاویر انقلاب و زنده نگه‌داشتن حال و هوای این تاریخ عظیم از دیگر رویکردهای این ویژه‌برنامه است.

یادآور می‌شود، این ویژه‌برنامه به‌صورت هم‌زمان از شبکه ملی «شما» نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha