کنار آمدن با «معامله قرن» لکه ننگی بر پیشانی دولت‌های عربی
کد خبر: 3876425
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
رئيس سازمان بسيج طلاب و روحانيون هرمزگان:

کنار آمدن با «معامله قرن» لکه ننگی بر پیشانی دولت‌های عربی

گروه سیاست و اقتصاد - رئيس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان هرمزگان با بیان اینکه کنار آمدن با «معامله قرن» لکه ننگی بر پیشانی حاکمان و دولت‌های عربی خواهد گذاشت، گفت: فلسطین حق فلسطینی‌ها بوده و قابل معامله نیست.

کنار آمدن با «معامله قرن» لکه ننگی بر پیشانی دولت‌های عربی/ شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است/عکس بیکیفیت است

حجت‌الاسلام محمد برزگرپور، رئيس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان گفت: حرکتی که آمریکا به‌عنوان «معامله قرن» انجام داده، فریبی برای کشورهای عربی است و اگر کشورهای عربی با این معامله کنار بیایند لکه ننگی بر پیشانی حاکمان و دولت‌های آنان باقی خواهد ماند.

وی افزود: فلسطین حق فلسطینی‌ها بوده و قابل معامله نیست و ما طلاب این حرکت را محکوم می‌کنیم و امیدواریم دولتمردان کشورهای عربی نیز در کنار مردم فلسطین و گروه‌های فلسطینی بایستند و مخالفت خود را اعلام کنند.

رئيس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان هرمزگان ضمن تبریک ایام‌الله فجر و با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «انقلاب ما انفجار نور بود» تصریح کرد: به‌وسیله این انقلاب عالم به استقلال خود و جامعه بشری به زندگی خود امیدوار شد.

برزگرپور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانست مستشاران آمریکا را از مملکت ایران ریشه‌کن کند و امام(ره) و ملت بزرگ ایران حاکمان و پادشاهانی که دل‌بسته و وابسته آمریکا بودند و به بتی در مملکت ما تبدیل شده بودند را بیرون کنند و این نشان می‌دهد که اگر جامعه اسلامی و مردم در کنار یکدیگر باشند و دست‌به‌دست هم دهند دشمن قدرتی برای ظلم به جامعه اسلامی نخواهد داشت.

مسلمانان جهان باید یک‌ صدا در مقابل معامله قرن بایستند

وی تصریح کرد: همان‌طور که ملت ایران 41 سال با وحدت خود توانستند از انقلاب دفاع کرده و استقلال خود را حفظ کنند، کشورهای عربی و اسلامی نیز با حفظ وحدت می‌توانند این امر را محقق کنند. اگر همه مسلمانان در کنار هم باشند و حرف از عجم و عرب نزنند، با نکات مشترک بسیار زیادی که داریم و با محوریت ولایت می‌توانیم از اسلام ناب دفاع کنیم.

برزگرپور با تأکید بر اینکه همه مسلمانان باید یک‌ صدا از فلسطین دفاع کنند و در مقابل معامله قرن بایستند، گفت: راه اصلی دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین و بیرون انداختن رژیم غاصب اسرائیل از خاک فلسطین و ناامید کردن دشمن در ایجاد نقشه‌های شومی که علیه این مردم مظلوم دارد، حفظ وحدت کشورهای عربی و مسلمان است. 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، شادی و نجات ملت از ظلم و ستم شاهنشاهی است و هرساله همه مردم ما از زن و مرد، پیر و جوان و همه جریان‌ها، احزاب و گروه‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و حضور خود را برای دفاع از انقلاب و راهی که انتخاب کردند نشان می‌دهند.

لبیک با ولایت و سردار دل‌ها با حضور پررنگ در 22 بهمن 98

رئيس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان هرمزگان ادامه داد: 22 بهمن 98 تفاوتی با سال‌های گذشته دارد و آن اینکه سردار دل‌های ما به‌ظاهر در کنارمان نیست، هرچند روح بلند ایشان که باعث حرکت ما خواهد شد همیشه همراه ماست. یقیناً ملت بزرگ ما این روز را گرامی می‌دارند و به‌پاس خدمات حاج قاسم حضور بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت تا لبیکی به ندای سردار دل‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی ایران و ولایت و استمرار انقلاب بگویند.

سرنوشت انقلاب با حضور در انتخابات مشخص می‌شود

وی با تأکید بر اینکه استمرار انقلاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سرنوشت آن با حضور در انتخابات محقق و مشخص می‌شود، گفت: با حضور در انتخابات دو گام برمی‌داریم، گام اول این است که سرنوشت خود را به دست خود رقم می‌زنیم و گام دوم اینکه به اجنبی‌ها اجازه دخالت در امور کشور اسلامی خود را نخواهیم داد. نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما حقی داده که باید از آن استفاده کنیم و راه استفاده از این حق حضور در انتخابات است، ضمن اینکه امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مراجع بزرگ تقلید ما شرکت در انتخابات را به‌عنوان یک تکلیف و واجب شرعی دانسته‌اند.

برزگرپوردر پایان خاطرنشان کرد: ما ملت بزرگ و مؤمن به اسلام و معتقد به خدا به این تکلیف عمل کرده و همان‌طور که با قدرت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم در دوم اسفندماه نیز مشارکت حداکثری خود را نشان داده و به کاندیدای موردنظری که بتواند هم‌تراز انقلاب، فرمان‌بر ولایت‌فقیه و خدمتگزار ملت مسلمان ایران باشد به‌پای صندوق‌های رأی می‌آییم.

انتهای پیام
captcha