بازتاب دیدگاه رهبر انقلاب درباره معامله قرن در رسانه‌های جهان
کد خبر: 3876889
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

بازتاب دیدگاه رهبر انقلاب درباره معامله قرن در رسانه‌های جهان

گروه بین‌الملل ـ‌ سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت حضور در انتخابات مجلس و دیدگاه ایشان درباره معامله قرن، امروز، 16 بهمن‌ماه در رسانه‌های خارجی بازتاب زیادی داشت.

به گزارش ایکنا؛ رسانه‌های جهان، سخنان امروز رهبر انقلاب را پوشش دادند. رویترز در خبری، فراخوان رهبر انقلاب برای شرکت مردم در انتخابات مجلس را با اهمیت دیده و این جمله ایشان را ذکر کرده است که «هر کسی که دلبستگی به ایران و امنیت آن دارد باید در انتخابات شرکت کند».
پایگاه خبری «راشا تودی» نیز به حساب توئیتری رهبری اشاره کرده که در آن این جمله مقام معظم رهبری آمده است که «طرح آمریکایی معامله قرن پیش از مرگ ترامپ خواهد مرد».
 
بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان

این پایگاه خبری همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ادامه حمایت ایران از مردم فلسطین و گروه‌های فلسطینی به هر طریق ممکن را با اهمیت دانسته است.

پایگاه خبری «المنار» لبنان نیز ب اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نوشت: معامله قرن به ضرر رژیم اسرائیل تمام و منجر به احیای مسئله فلسطین می‌شود.

همچنین «المیادین» لبنان تیتر «معامله قرن خواهد مرد قبل از این که ترامب بمیرید» را برای این گزارش از سخنان رهبری انتخاب کرد و پایگاه خبری «العهد» نوشت: «امام خامنه‌ای معامله قرن را به ضرر آمریکا دانست».

در همین حال، تارنمای روزنامه «القدس العربی» چاپ لندن، عنوان «معامله قرن خواهد مرد قبل از این که ترامپ بمیرد» را برای پوشش خبری بیانات رهبر معظم انقلاب برگزید.

پایگاه صهیونیستی «وای‌ نت‌نیوز» نیز در خبری سخن رهبر انقلاب درباره مرگ معامله قرن پیش از مرگ دونالد ترامپ را تیتر کرده است.
همچنین پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست» به سخن رهبر معظم انقلاب درباره فراخواندن مسلمانان به حمایت از مبارزه فلسطینیان علیه رژیم اسرائیل توجه کرده  و این جمله رهبری را ذکر کرده که «راهکار مقابله با این طرح، مقاومت شجاعانه ملت و گروه‌های فلسطینی برای مجبور کردن صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به خروج از فلسطین است». جروزالم پست همچنین از قول رهبر انقلاب نوشته است «رهبران عرب که از معامله قرن حمایت می‌کنند بی‌لیاقت هستند».
پایگاه اسرائیلی «هاآرتص» نیز جمله رهبر معظم انقلاب که «طرح خاورمیانه ترامپ احمقانه است» را تیتر کرده است.
بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان
 
انتهای پیام
captcha