شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام بود
کد خبر: 3878025
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار جهان اسلام بود، اظهار کرد: این سردار جبهه مقاومت، امنیت جهان اسلام را ایجاد کرده و باعث الگوگیری و الگوپذیری تمامی مجاهدان راه حق و افتخار آفرینان جوامع اسلامی در دنیا شد.

شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسعلی قلیزاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مراسم اربعین سردار سپهبد سلیمانی در مسجد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان این‌که شهید حاج قاسم سلیمانی، افتخار جهان اسلام بود، اظهار کرد: این سردار جبهه مقاومت، امنیت جهان اسلام را ایجاد کرده و باعث الگوگیری و الگوپذیری تمامی مجاهدان راه حق و افتخار آفرینان جوامع اسلامی در دنیا شد.

وی ادامه داد: در راستای قدرشناسی از زحمات کم نظیر و بی بدیل سردار سلیمانی، در تمامی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی یاد و خاطره این شهید بزرگوار گرامی داشته شد و امروز دنیای انسانیت شاهد تمامی حربه‌های شیطانی و استکباری آمریکای جهان خوار شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اعتراف آمریکا در تشکیل لشکر داعش در سوریه و عراق، گفت: می‌خواستند تا در بین جوامع اسلامی فتنه ایجاد کنند تا بلکه مسلمانان کشورهای مختلف با هم درگیر شوند و رژیم صهیونیستی و آمریکا به هدف خود برسند.

سردار عباسعلی قلیزاده، با بیان این‌که امام (ره) انقلاب اسلامی را با هدف پیاده سازی و زمینه سازی برای ظهور پایه گذاری کرده است، گفت: دشمنان اهداف این انقلاب را متوجه شده و از اولین روزهای پرورش انقلاب، در مقابل آن ایستادند.

وی متذکر شد: حق و باطل همواره در طول تاریخ بشریت با همدیگر درگیر شده‌اند و اکنون نیز برای همه آشکار است که بر اساس خصلت انسانی، کسی که تابع خدا باشد در جبهه حق قرار می‌گیرد و کسی که تابع شیطان باشد در جبهه باطل قرار خواهد گرفت.

سردار عباسعلی قلیزاده، خاطرنشان کرد: داعش یک گروهک به ظاهر مذهبی، تکفیری، وهابی و صهیونیستی بود که جنگ نیابتی آمریکا در منطقه را انجام داد و هیچگونه اعتقادی بر موازین الهی و اعتقادی نداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، با اشاره به آینده‌نگری و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، گفت: اگر ایشان فتنه داعش را برای همه روشن نمی‌کردند، قطعاً وضعیت ما اکنون فرق داشت؛ رفتارهای داعش در سوریه و عراق جای شرم داشت و گویای خوی وحشی گری، ضدالهی و انسانی این گروهک بود که سردار سلیمانی با درایت توانست این فتنه را خاموش کرده و ناموس کشور، حیثیت و عزت ما را حفظ کرده و قدرت اسلام را به کل دنیا اثبات کند.

انتهای پیام
captcha