مهمترین ویژگی‌ انقلاب ایران محوریت آن بر اسلام و مرجعیت بود
کد خبر: 3878092
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

مهمترین ویژگی‌ انقلاب ایران محوریت آن بر اسلام و مرجعیت بود

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، با انتشار پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد.

مهمترین ویژگی‌ انقلاب ایران محوریت اسلام بود

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه، سیدعمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، امروز سه‌شنبه، 22 بهمن، با انتشار این پیام نوشت: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را برعهده گرفت و امام خمینی(ره) رهبر و بنیانگذار آن بود.

حکیم افزود: از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیروهای خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در رأس آنها فلسطین شد.

حکیم افزود: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت مسلمان آن و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای، تبریک می‌گویم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام
captcha