بازدید مدیران کمیته‌های مسابقات بین‌المللی قرآن از شهر میزبان رقابت‌ها
کد خبر: 3878458
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کریم دولتی خبر داد:

بازدید مدیران کمیته‌های مسابقات بین‌المللی قرآن از شهر میزبان رقابت‌ها

رئیس بنیاد مسابقات قرآن ایران با اشاره به اعزام مدیران کمیته‌های مختلف سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران به شهر مشهد، گفت: این سفر هفته آینده و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر برای برگزاری مسابقات صورت می‌گیرد.

ارسالی ////// بازدید مدیران کمیته‌های مسابقات بین‌المللی قرآن از شهر میزبان رقابت‌ها

کریم دولتی،‌ رئیس بنیاد مسابقات قرآن ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری جلسات ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: آخرین جلسه این ستاد اوایل هفته جاری برگزار شد و در بخشی از آن، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز حضور یافت و به بیان توصیه‌هایی برای برگزاری بهتر مسابقات و روندهایی که باید مدنظر قرار بگیرد، پرداخت.
وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، مسئولان برخی از کمیته‌ها گزارش پیگیری‌ها و هماهنگی‌هایی که در راستای فعالیت‌های خود انجام داده بودند را ارائه دادند.
دولتی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا مسئولین تعدادی از کمیته‌ها برای اطلاع از آخرین اقدامات صورت گرفته و نیز هماهنگی بیشتر برای برگزاری بهتر مسابقات، عازم مشهد شوند. این سفر هفته آینده صورت خواهد گرفت.
یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از روز 22 فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی شهر مشهد آغاز می‌شود و تا روز 26 این ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha