۲۵۰ امام‌زاده در مازندران، میزبان جشن ولادت حضرت فاطمه(س)
کد خبر: 3878468
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

۲۵۰ امام‌زاده در مازندران، میزبان جشن ولادت حضرت فاطمه(س)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۵۰ امامزاده مازندران با سخنرانی و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

۲۵۰ امام‌زاده در مازندران، میزبان جشن ولادت حضرت فاطمه(س)به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، امروز ۲۳ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۵۰ امامزاده مازندران با سخنرانی، مولودی خوانی و اهدای هدایایی به بانوان شرکت‌کننده در این برنامه‌ها که اسم مبارک فاطمه را دارند به قید قرعه، برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه با حضور روحانیون بومی و مبلغ جهت ترویج فرهنگ وقف از دیگر برنامه‌های ولادت صدیقه طاهره (س) به شمار می‌آید که در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به طرح افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، تصریح کرد: آموزش سبک زندگی اسلامی و زندگی به رنگ خدا ویژه بانوان یکی از فعالیت‌های مراکز افق در بقاع متبرکه محسوب می‌شود.

وی افزود: سه موضوع اجتماعی، فرهنگی و قرآنی برای طرح افق در نظر گرفته شده است که در موضوع‌های اجتماعی و فرهنگی به توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان منطقه امامزاده و برگزاری کلاس زندگی به رنگ خدا، اقدام می‌شود.

حیدری تصریح کرد: طرح افق در ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور روحانیون و اساتید، رونق بیشتری می‌گیرد و کلاس زندگی به رنگ خدا ویژه بانوان، با عنایت و اهتمام ویژه، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha