گزارشی از فعالیت‌های جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در دهه فجر
کد خبر: 3878829
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

گزارشی از فعالیت‌های جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در دهه فجر

مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در ایام دهه فجر، موفق به اجرای طرح و برنامه‌های متنوعی با محوریت قرآن، اهل بیت، ولایت فقیه و مقاومت در برابر استکبار، شد.

گزارشی از فعالیت‌های مرکز جامعه بیت الزهرا (س) آران و بیدگل در دهه فجربه گزارش ایکنا؛ یکی از دستگاه‌های عضو کمیته قرآن، روحانیت، مساجد و تشکل‌های دینی ـ مردمی ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان، مرکز جامعه بیت الزهرا (س) شهرستان آران و بیدگل بود.

ویژه‌برنامه‌های مرکز جامعه بیت الزهرا(س) در ایام دهه فجر با محوریت قرآن، اهل بیت، ولایت فقیه، مقاومت در برابر استکبار، شامل قرائت قرآن به نیت سلامتی امام زمان(عج)، پخش بیانات امام خمینی(ره) در کلاس‌های آموزشی (نوجوانان و بزرگسالان) در شهرستان آران و بیدگل، توابع آن و پایگاه‌های آموزشی در سطح شهرستان کاشان و توابع آن و ... بود.

از دیگر ویژه‌برنامه‌های این مرکز شامل قرائت قرآن و نثار ثواب آن به شهدای گمنام، دعوت از مسئولان مرکز پخش برنامه‌های بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات، پخش کلیپ سردار سلیمانی و میان‌برنامه‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب ویژه شهدای مدافع حرم، برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، شهدا، اقتدار ملی و عزت‌آفرینی، دعوت از خادمین مرکز، برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی فاطمه(س) مصداق تحکیم خانواده، پخش گوشه‌هایی از فیلم انقلاب و سخنرانی امام و رهبر معظم انقلاب ویژه 22 بهمن، حضور در راهپیمایی، برپایی کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی و... بود.

انتهای پیام
captcha