عشق به سردار سلیمانی در آثار هنرمندان جمهوری آذربایجان نمایان است
کد خبر: 3878904
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

عشق به سردار سلیمانی در آثار هنرمندان جمهوری آذربایجان نمایان است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با جمعی از هنرمندان و شاعران جمهوری آذربایجان اظهار کرد: عشق و محبت به سردار سلیمانی در آثار هنری هنرمندان جمهوری آذربایجان که با موضوع این سردار شهید خلق شده، نمایان است.

ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامیبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی امروز، 26 بهمن ماه با گروهی از هنرمندان جمهوری آذربایجان در این سازمان دیدار و تصویر نقاشی شده سردار سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نیابت از معظم له دریافت کرد.

این تصویر را فضولی شفیع اف، هنرمند نقاش جمهوری آذربایجان که نقاشی های دیگری با موضوع سردار سلیمانی دارد، خلق کرده است.

گزارش تصویری برنامه

ابوذر ابراهیمی ترکمان طی سخنانی در این دیدار ضمن تشکر از هنرمندان جمهوری آذربایجان به خاطر حضور در ایران برای شرکت در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: این هنرمندان آثاری هنری اعم از کلیپ، دلنوشته و خاطراتی با موضوع سردار سلیمانی خلق کرده اند که بیانگر عشق و محبت آنان به این سردار شهید است.

وی افزود: هنرمندان جمهوری آذربایجان در آثار تجسمی که خلق کرده اند، عشق و محبت خود را به مقام کسی نشان داده اند که در راه انسانیت و صلح و مقابله با داعش تلاش کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: اگر مجاهدت های سردار سلیمانی نبود، معلوم نبود داعش چه بر سر داشت؛ داعشی که تهدیدی برای همه تهدید است.

ابراهیمی ترکمان همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر بیان کرد: آرزو می کنم این معصوم مشترک، پشتیبان همه ما باشد، ما به پشتیبانی ائمه(ع) دل بسته ایم و امیدوارم همه بهره مند از این پشتیبانی باشیم.

وی در پایان گفت: هنرمندان جمهوری آذربایجان که در این مراسم حضور یافته اند، آثاری با موضوع سردار سلیمانی در قالب شعر، کلیپ و دلنوشته داشته اند و با حضور در ایران در چهلمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند. 

شعرخوانی به زبان ترکی آذربایجانی و ارائه گزارشی درباره آثار هنری هنرمندان حاضر در مراسم از دیگر برنامه های این مراسم بود و هنرمندان جمهوری آذربایجان در پایان عکس یادگاری گرفتند.

 

انتهای پیام
captcha