برگزاری آزمون سومین دوره طرح «مشکوة» در سراسر کشور
کد خبر: 3879204
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

برگزاری آزمون سومین دوره طرح «مشکوة» در سراسر کشور

آزمون سومین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن ویژه مددجویان سازمان بهزیستی کشور روزهای 27 الی 30 بهمن ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ آزمون سومین دوره طرح حفظ تلفنی قرآن کریم (مشکوة) ویژه مددجویان سازمان بهزیستی طی روزهای 27 الی 30 بهمن ماه برگزار می‌شود. این آزمون که با حضور 66 نفر برپا می‌شود، به صورت سراسری و تلفنی از تمامی شرکت کنندگان در طرح برگزار خواهد شد.

همچنین، طرح مشکوة با همکاری سازمان بهزیستی کشور و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از پاییز سال ۹۷ آغاز شده و در آن مددجویان بهزیستی که از توانایی و استعداد حفظ قرآن برخوردارند، حضور دارند.

این افراد در پاییز و زمستان سال گذشته اولین دوره و در تابستان امسال دومین دوره حفظ خود را با موفقیت گذرانده و موفق به قبولی در آزمون های پایانی آن شده و هم اکنون ترم سوم دوره حفظ تلفنی قرآن کریم را به پایان رسانده‌اند.

یادآور می‌شود، از جمله اهداف این طرح می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha