کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه برگزار می‌شود
کد خبر: 3879701
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه برگزار می‌شود

کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه با بررسی موضوعاتی، چون روش‌های تحقیق در علوم شناختی و رسانه، فلسفه ذهن و رسانه، علوم اعصاب و رسانه، هوش مصنوعی و رسانه و ... در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه روز پنج‌شنبه، یکم اسفندماه، ساعت ۸ تا ۱۸ در تالار شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

«روش‌های تحقیق در علوم شناختی و رسانه»، «فلسفه ذهن و رسانه»، «انسان‌شناسی و زبان‌شناسی شناختی و رسانه»، «علوم اعصاب و رسانه»، «هوش مصنوعی و رسانه»، «علوم تصمیم و رسانه»، «روان‌شناسی شناختی و رسانه»، «جامعه‌شناسی شناختی و رسانه»، «اقتصاد رفتاری و رسانه»، «بازاریابی عصبی و رسانه»، «سیاست‌گذاری عمومی و رسانه» و «تربیت فردی و رسانه» از جمله محور‌های کنفرانس ملی علوم شناختی و رسانه هستند.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، محمدجواد لاریجانی،‌ رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، باقر ساروخانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران،
حمیدرضا پوراعتماد، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، عطاءالله رفیعی آتانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور از جمله سخنرانان این نشست خواهند بود.
انتهای پیام
captcha