راهیابی ۹۰ دانش‌آموز اندیمشکی به مرحله قطبی مسابقات قرآن
کد خبر: 3879899
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

راهیابی ۹۰ دانش‌آموز اندیمشکی به مرحله قطبی مسابقات قرآن

۹۰ دانش‌آموز از شهرستان اندیمشک به مرحله قطبی هفدهمین دوره جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز استان خوزستان راه یافتند.

راهیابی 90 دانش‌آموز اندیمشکی به مرحله قطبی مسابقات قرآن

محمدعلی قلی‌زاده، کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان اندیمشک، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی هفته اول بهمن‌ماه برگزار شد، افزود: پس از این رقابت 90 دانش‌آموز برای شرکت در مرحله قطبی برگزیده شدند که از این تعداد 50 دانش‌آموز پسر و 40 دانش‌آموز دختر هستند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان همچون سال‌های گذشته در رشته‌های حفظ عمومی قرآن کریم، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، مداحی، اذان، انشای نماز و انشای امام زمان(عج) به رقابت پرداختند.

قلی‌زاده با بیان اینکه این دانش‌آموزان برای رقابت در مرحله قطبی به شوش اعزام می‌شوند، افزود: دارالقرآن طاهریان شهرستان اندیمشک جهت آماده‌سازی برگزیدگان برای شرکت در مرحله قطبی از 14 بهمن‌ اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کرده است. کارگاه‌های دختران، در روزهای زوج) و پسران در روزهای فرد در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان اندیمشک در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ستاره بهزاد‌فر از دانش‌آموزان پایه یازدهم شهرستان اندیمشک به مقام سوم کشوری در رشته تفسیر دست یافت.

انتهای پیام
captcha