نمایندگان مردم کلیبر، شبستر و سراب در مجلس یازدهم مشخص شدند
کد خبر: 3880458
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

نمایندگان مردم کلیبر، شبستر و سراب در مجلس یازدهم مشخص شدند

با اعلام ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی، حسین حاتمی از حوزه انتخابیه کلیبر و جعفر راستی از شبستر به مجلس یازدهم راه یافتند.

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس یازدهم شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اعلام ستاد انتخابات استان، حسین حاتمی از حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند به مجلس یازدهم راه یافت.

از کل آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند که برابر با 57 هزار و 996 رأی است، «حسین حاتمی» با کسب 17 هزار و 625 رأی حائز اکثریت آراء شده و به‌عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد. میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه 77 درصد بوده است.

همچنین علیار راستگو، رئیس ستاد انتخابات استان امروز، سوم اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان شمارش آرا در 12 حوزه انتخابیه استان، نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شبستر را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: براساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شبستر، از مجموع 51 هزار و 87 رأی مأخوذه، جعفر راستی با 12 هزار و 596 رأی به‌عنوان منتخب این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

راستگو، همچنین با اشاره به اینکه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز رو به اتمام است، افزود: به محض ثبت نتایج هر یک حوزه‌های انتخابیه در سامانه جامع انتخابات، نتایج آن به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی گفت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه سراب، از مجموع 62 هزار و 905 رأی مأخوذه، یوسف داودی با 20 هزار و 208 رأی به‌عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

راستگو اظهار کرد: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه اهر و هریس، از مجموع 76 هزار و 715 رأی مأخوذه، احمد محرم‌زاده یخفروزان با 29 هزار و 826 رأی به‌عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه شمارش آرا در تمام حوزه‌های انتخابیه استان تمام شده است، گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در حال تطبیق نتایج شمارش آرا با هیئت‌های نظارت و ثبت نتایج در سامانه جامع انتخابات هستند که به محض ثبت نتایج، اطلاع‌رسانی‌های رسمی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha