اسامی قاریان این هفته «ندای ملکوت» در آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3880475
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

اسامی قاریان این هفته «ندای ملکوت» در آستان عبدالعظیم(ع)

اسامی قاریان حاضر در طرح «ندای ملکوت» طی روزهای 3 تا 9 اسفندماه از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با عنوان طرح «ندای ملکوت» با دعوت از قاریان بین‌المللی و ممتاز در حال برگزاری است. این طرح به اجرای زنده تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) طی روزهای هفته اختصاص دارد که با بهره‌مندی از استعدادهای برتر به اجرا در می‌آید.

اسامی افراد حاضر در این طرح به‌صورت هفتگی(شنبه تا جمعه) اعلام می‌شود که در چهل و نهمین هفته اجرای این طرح همزمان با 3 تا 9 اسفندماه جاری به‌ترتیب محسن قاسمی، علی‌اصغر عبادی مقدم، رضا صباغی، تقی ندائی، داود لاچینانی، سیدمحمد کرمانی، محمدباقر ظروفچی تلاوت قرآن قبل از اذان ظهر را برعهده خواهند داشت.

همچنین در این تاریخ زمانی، اذان افق ظهر توسط محسن قاسمی، علی‌اصغر عبادی مقدم، رضا صباغی، مجتبی محمدبیگی، داود لاچینانی، سیدمحمد کرمانی و مهدی سلیمی اجرا خواهد شد.

تلاوت قرآن قبل از اذان مغرب را نیز به ترتیب طه کبیری، هادی قدرتی، علی کامران، رضا قصری‌زاده، ابوالقاسم کرباسی، وحید باقرنژاد و محسن امامی انجام می‌دهند. همچنین، اذان افق مغرب به ترتیب توسط طه کبیری، هادی قدرتی، علی کامران، رضا قصری‌زاده، مهدی جعفری، وحید باقرنژاد و محسن امامی تلاوت می‌شود.

مریم احمدی
انتهای پیام
captcha