برگزاری همایش علمای مقاومت با موضوع معامله قرن در عراق
کد خبر: 3880660
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

برگزاری همایش علمای مقاومت با موضوع معامله قرن در عراق

همایش اتحادیه جهانی علمای مقاومت با موضوع مقاومت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) درباره موضوع فلسطین، در بغداد افتتاح شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین، این همایش امروز، سوم اسفندماه با عنوان «وحدت و حاکمیت عراق؛ پیروزی برای فلسطین و امت» و با هدف رد معامله قرن در عراق برگزار شده است.

آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق طی سخنانی در این همایش به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین اشاره کرد و گفت: باید همواره در برابر دشمن هوشیار باشیم و در مقابل ظلم و استبداد بایستیم.

وی افزود: فلسطین، نماد حق و مظلومیت، ام القضایای جهان اسلام و محور وحدت ما در رویارویی با دشمن است.

آیت‌الله حسینی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سال ۹۴ بیان فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

شیخ عبداللطیف الهمیم، از علمای اهل سنت عراق نیز با بیان این‌که شیعه و سنی تمدن اسلامی و انسانی واحدی را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: قدس، عقیده و هویت مسلمانان است.

در ادامه احمد عقل، سفیر فلسطین در بغداد به نمایندگی از فلسطین سخنرانی و با تأکید بر این‌که فلسطین و قدس در طول تاریخ چهار بار با دستان مردم عراق آزاد شده‌اند، بیان کرد: معامله قرن هرگز برای ترامپ و نتانیاهو موفقیت به بار نخواهد آورد.

انتهای پیام
captcha