روزنامه آمریکایی: مزار ابومهدی به محل تجمع مخالفان آمریکا تبدیل شده است  
کد خبر: 3880931
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

روزنامه آمریکایی: مزار ابومهدی به محل تجمع مخالفان آمریکا تبدیل شده است  

یک روزنامه آمریکایی در شماره امروز خود نوشت: مزار ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد الشعبی عراق تبدیل به محل تجمع گروه‌های مخالف سیاست‌های آمریکا شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المعلومه»، روزنامه «المانیتور» چاپ آمریکا، امروز چهارم اسفندماه، در گزارشی به نقل از «عباس عبدالحسین»، مسئول امنیتی قبرستان وادی‌‌السلام در نجف اشرف نوشت: مزار شهید ابومهدی المهندس، نایب رئیس حشد الشعبی عراق، دیگر یک قبر معمولی نیست بلکه به زیارتگاه تبدیل شده است.
 
بر اساس این گزارش، وی افزوده است: زنان و مردان عراقی به علاوه زائرانی از ایران، لبنان و بحرین، هر روز بر سر مزار این شهید حاضر می‌شوند و علیه سیاست‌های آمریکا شعارهایی سر می‌دهند.
 
این گزارش می‌افزاید: قبر المهندس برای هزاران زائر شیعه که هر روز به زیارت حرم حضرت‌ علی(ع) در نجف می‌روند، به میعادگاه تبدیل شده است و زائران در مسیر خود بر سر مزار این شهید نیز گرد هم می‌آیند. به طوری که از ساعات اولیه روز تا غروب آفتاب، ورودی مقبره شهید پر از مینی‌بوس‌هایی است که زائران را جابجا می‌کنند.
 
یکی از بانوان عراقی به نام «ام حسین» که سر تا پا مشکی پوش شده بود، گفت که مسافتی به طول 450 کیلومتر را از بصره تا نجف پیموده است تا بر سر مزار این شهید حاضر شود.
 
وی افزود: هر بار که برای زیارت حضرت علی(ع) می‌آییم، توقفی نیز بر سر مزار شهید قهرمان، ابومهدی المهندس داریم.
 
این گزارش همچنین نوشت: یک زائر ایرانی به نام «رضا عبادی» که از زادگاه شهید قاسم سلیمانی یعنی شهر کرمان به زیارت نجف آمده بود، گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا به روح پاک این شهید که نزد مردم ایران و عراق عزیز است، درود بفرستیم و بدانید که یاد این شهید و شهید سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha