اقدامات «آنروا» در لبنان برای مقابله با ویروس کرونا  
کد خبر: 3880938
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

اقدامات «آنروا» در لبنان برای مقابله با ویروس کرونا  

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای پناهندگان فلسطینی(آنروا) برای مبارزه با ویروس کرونا در لبنان، اتاق اورژانس و پویش‌هایی برای اطلاع‌رسانی در داخل اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان راه‌اندازی کرده است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «یونا»، بخش بهداشت وابسته به آژانس آنروا امروز، چهارم اسفندماه در بیانیه‌ای تأکید کرد: این آژانس به‌طور مداوم با وزارت بهداشت لبنان و سازمان بهداشت جهانی در ارتباط بوده و یک اتاق اورژانس در تمام بخش‌های این مرکز احداث کرده است.
 
این بیانیه می‌افزاید: آنروا پویش‌هایی برای همه کارکنان خود در لبنان برای آگاهی‌بخشی درباره ویروس کرونا راه‌اندازی کرده است تا آنان نیز بتوانند به دیگران اطلاع‌رسانی کنند. این آژانس همچنین بروشورهایی درباره آشنایی با علائم ویروس کرونا به همه پزشکان شاغل در مؤسسات پزشکی وابسته به آنروا در نقاط مختلف لبنان ارسال کرده است تا هرگونه شک و شبهه در مورد این بیماری برطرف شود.
 
در این بیانیه آمده است: هر مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا، بلافاصله به بیمارستان دولتی رفیق الحریری در بیروت منتقل خواهد شد و آنروا همه امکانات خود را برای تأمین مواد ضدعفونی کننده در تمام مدارس تابعه جهت پاکسازی مرتب دست‌ها به کار بسته است.
انتهای پیام
captcha