لغو ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3881208
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

لغو ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

براساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، برگزاری ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی این آستان مقدس به تعویق افتاد.

لغو ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بحران آستان مقدس، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی زائران ارجمند و مردم عزیز، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌شد.

در همین راستا، دور ضرایح مطهر نرده‌های حائل قرار داده شد و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در دستور کار آستان قرار گرفت که یکی از این اقدامات، ضدعفونی کردن مستمر ضرایح مطهر و بخش‌های مختلف آستان است.

یادآور می‌شود، کتابخانه، موزه، خانه علم و آسمان‌نما، مرکز نجوم و کلاس‌های مرکز آموزش قرآن نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش مراجعین معذور است و درهای آستان در ساعت ۲۲ هر شب به منظور نظافت و ضدعفونی بسته می‌شود.

روابط عمومی آستان، ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی، گذر از این بلا و گرفتاری را از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت دارد.

انتهای پیام
captcha