«در میان خاکستر» 8 اسفند روی آنتن ‌می‌رود + تیزر
کد خبر: 3881353
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

«در میان خاکستر» 8 اسفند روی آنتن ‌می‌رود + تیزر

سریال «در میان خاکستر» با موضوع زندگی شهید «مهدی آلبوغبیش» از پنجشنبه، 8 اسفندماه، از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

امیر یزدانی، کارگردان مستند داستانی «در میان خاکستر»، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره این مجموعه دفاع مقدسی اظهار کرد: این اثر سریالی با محوریت شهید مهدی آلبوغبیش است که از پنجشنبه، 8 اسفند، از شبکه آی فیلم برای اولین بار پخش می‌شود. این سریال در ۱۶ قسمت تولید شده و زندگی شهید آلبوغبیش را از سال ۵۷ تا زمان شهادتش در سال 59 به تصویر می‌کشد.

وی افزود: تصویربرداری این مجموعه سال 95 آغاز و این سریال همان سال نیز آماده پخش شد، اما بنا به دلایلی با 3 سال تأخیر روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه در تهران، خرمشهر و آبادان فیلمبرداری شده است. 

این کارگردان در پاسخ به این سؤال که چرا زندگی این شهید را به عنوان موضوع اثرش انتخاب کرده است؟ گفت: قبل از ساخت این مستند داستانی، مشغول تولید مستند دیگری بودم که در هنگام تولید آن با زندگی شهید آلبوغبیش آشنا شدم. او مورد احترام مردم خرمشهر بود و هم‌اکنون تصویر او در مسجدجامع این شهر در کنار شهید جهان آراست. به همین جهت به شخصیت این شهید علاقه‌مند شدم و تحقیقاتی را انجام دادم و سپس تصمیم گرفتم که سریالی با محوریت زندگی این شهید بسازم تا افراد بیشتری با منش او آشنا شوند. 

وی در پایان گفت: بازیگران این سریال از میان هنرمندان تئاتری و بازیگران بومی انتخاب شده‌اند. تهیه این سریال را مهدی همایون‌فر انجام داده و بهروز روزبهانی نیز جلوه‌های ویژه این کار را برعهده داشته است. حمیدرضا رحیم‌زاده فیلمبردار، علیرضا اسلامی تدوین و روح‌الله جعفر بیگلو صدا‌بردار آن هستند.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر مهدی مافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱
2
4
بهترین سریال جنگی دفاع مقدس از نظر من سریال در میان خاکستر
captcha