حضور نمایندگان ایران در مسابقات قرآن تابع قوانین خواهد بود / فعلاً بنا بر اعزام است
کد خبر: 3881369
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

حضور نمایندگان ایران در مسابقات قرآن تابع قوانین خواهد بود / فعلاً بنا بر اعزام است

رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن با بیان اینکه تصمیمی برای اعزام نکردن نمایندگان ایران به مسابقات بین‌المللی اتخاذ نشده است، گفت: این موضوع تابع قوانین و ضوابط و تصمیم‌گیری‌های جاری مسئولان ذی‌ربط است.

میرزاجانی

محمدتقی میرزاجانی، رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، در رابطه با تصمیم‌گیری در مورد اعزام قاریان و حافظان کشور به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورهایی همچون کویت و مالزی، که طی فروردین‌ماه 99 برگزار می‌شود، با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: این موضوع تابع قوانین و ضوابط و تصمیم‌گیری‌های جاری مسئولان ذی‌ربط است.

میرزاجانی تصریح کرد: تا زمانی که از مبادی ذی‌ربط اعلام رسمی نشود که مثلاً اعزام نماینده جمهوری اسلامی ایران به کویت یا هر کشور دیگر منعی ندارد، چه از طرف کشور مقصد و چه از طرف جمهوری اسلامی ایران، برنامه اعزام نمایندگان کشورمان به مسابقات بین‌المللی قرآن دیگر کشورها طبق روال معمول سر جای خود خواهد بود.

رئیس دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن بیان کرد: فعلاً چون چیزی اعلام نشده، بنا بر اعزام است، مگر اینکه در روزها و هفته‌های آینده از طرف مبادی ذی‌ربط تصمیم دیگری اتخاذ شود.

انتهای پیام
captcha