ارسال ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان بانه
کد خبر: 3881603
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

ارسال ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان بانه

دبیر دوازدهمین جشنواره داستان شهرستان بانه گفت: تاکنون ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره داستان شهرستان بانه ارسال شده و کار داوری آثار نیز آغاز شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، فؤاد جهانی، دبیر دوازدهمین جشنواره داستان بانه شامگاه گذشته، 6 اسفندماه در مراسم رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره داستان بانه اظهار کرد: تاکنون ۶۸۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و کار داوری آثار نیز آغاز شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود دوازدهمین جشنواره داستان بانه از ۲۱ تا ۲۴ اسفندماه جاری برگزار ‌شود البته در صورتی که شرایط برای برگزاری این جشنواره بدلیل شرایط موجود بهداشتی و مقابله با شیوع بیماری کرونا مساعد نباشد، برگزاری آن به اوایل سال آینده موکول می‌شود.

جهانی جشنواره داستان بانه را نخستین جشنواره داستان کوتاه کشور معرفی و اعلام کرد: تاکنون ۴۰۲ اثر داستان کوتاه فارسی، ۱۵۶ اثر داستان کوتاه کُردی، ۲۱ اثر مقاله فارسی، ۹ اثر مقاله کُردی، ۲۵ اثر داستان کوتاه کُردی کودکان کمتر از ۱۴ سال و ۷۰ اثر داستان کوتاه فارسی کودکان کمتر از ۱۴ سال به دبیرخانه رسیده است.

وی با بیان اینکه از تمام استان‌های کشور آثار نویسندگان به دبیرخانه ارسال شده که برخی شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را نداشتند، یادآور شد: تیم داوری با نظارت کمیته علمی کار بررسی آثار را آغاز کرده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha