واکنش الحوثی به اقدام عربستان در منع ورود به مکه و مدینه
کد خبر: 3882013
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

واکنش الحوثی به اقدام عربستان در منع ورود به مکه و مدینه

«محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، اقدام عربستان را در منع ورود زائران به مکه و مدینه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محکوم کرد.

واکنش الحوثی به اقدام عربستان در منع ورود به مکه و مدینهبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: عربستان مکه و مدینه را هدف قرار داده و بیماری کرونا یکی از بهانه‌های آنهاست.

وی افزود: اگر موضوع کروناست چرا آنها اجازه ورود به دیگر شهرها را صادر می‌کنند و ورود شهروندان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس فقط به شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره ممنوع شده است.

وزارت خارجه عربستان روز گذشته، نهم اسفند ماه، با صدور بیانیه‌ای از ممنوعیت موقت ورود شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری‌های خلیج فارس به شهرهای مکه و مدینه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

در این بیانیه آمده است: ورود عمره‌گزاران و زائران مسجدالنبی(ص) در مدینه منوره تعلیق و صدور ویزا برای کشورهای دارای تلفات بالای کرونا متوقف شده است.

وزارت خارجه عربستان  توضیح داد: این بیانیه به توصیه مراکز بهداشتی و به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای منع شیوع ویروس کرونا اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha