کمیته کودک نمایشگاه قرآن به دنبال جریان‌سازی
کد خبر: 3882174
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
عبدالهادی فقهی‌زاده بیان کرد:

کمیته کودک نمایشگاه قرآن به دنبال جریان‌سازی

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به راه‌اندازی کمیته کودک و نوجوان برای اولین بار در نمایشگاه قرآن، گفت: این کمیته به دنبال جریان‌سازی در حوزه کودک و نوجوان است.

عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با کمیته کودک و نوجوان بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که در سال ۹۹ برگزار خواهیم کرد، کمیته ویژه را به کمیته کودک و نوجوان اختصاص دادیم.

وی افزود: در تلاش هستیم با تجمیع برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان کمیته درخشانی را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن فعال کنیم تا بتواند در عمل جریان‌سازی قرآنی در حیطه کودک و نوجوان نتیجه قابل قبولی را به همراه داشته باشد و فعالیت‌های جدیدی که در این حوزه نیازسنجی شده را نیز رقم بزند.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این کمیته برای اولین بار به صورت مجزا تشکیل شده تا در راستای تربیت دینی و قرآنی گام‌های موثری برداشته شود.

فقهی‌زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش نوجوانان توجه هوشمندانه‌ای داشتند که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و معاونت قرآن و عترت نیز بر همین اساس برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که کمیته ویژه این گروه سنی در نمایشگاه بیست و هشتم از جمله آنهاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت قرآن و عترت با توجه به بند چهارم وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای توسعه، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن، وظیفه خود دانسته تا در حوزه کودک و نوجوان فعالیت چشمگیر و موثرتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha