تازه‌ترین اخبار شیوع کرونا در استان قزوین
کد خبر: 3882213
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

تازه‌ترین اخبار شیوع کرونا در استان قزوین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از ابتلای ۶ نفر به کرونا در استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد، پیش از این نیز نتیجه آزمایش ابتلای ۲ نفر به کرونا ویروس در قزوین مثبت اعلام شده بود.

تازه‌ترین اخبار شیوع کرونا در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، ساعتی قبل کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در نشست خبری تازه‌ترین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور را اعلام کرد.

براساس آخرین آمار طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان قزوین ۶ نفر به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند، پیش‌ از این نیز نتیجه آزمایش ابتلای ۲ نفر به کرونا در قزوین مثبت اعلام شده بود، به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا ویروس در قزوین به هشت نفر رسید.

به گفته جهانپور از ظهر روز گذشته، نهم اسفند تا پیش از ظهر امروز ۲۰۵ نفر مورد ابتلای جدید به ثبت رسیده است که در مجموع تعداد ۵۹۳ نفر تا به امروز در سطح کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کسانی را که تا به امروز بهبود یافته‌اند را ۱۲۳ نفر اعلام و تأکید کرد: متأسفانه از روز اول شناسایی کرونا در کشور تا به امروز، ۴۳ نفر از هم‌وطنانمان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایکنا، آمار 205 مبتلای به ویروس کرونا به تفکیک استان‌ها شامل 52 نفر در تهران، 21 نفر در قم، 17 نفر در گیلان، 22 نفر در گلستان، اصفهان 12 نفر، مرکزی 18 نفر، مازندران 12 مورد، خراسان جنوبی یک مورد، ایلام یک مورد، استان فارس هشت مورد، کردستان 5 مورد، قزوین 6 مورد، خوزستان 4 مورد، یزد 4 مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، استان سمنان 4 مورد، استان البرز 8 مورد، اردبیل 3 نفر و آذربایجان شرقی 6 نفر است. 

طبق دستورالعمل وزارت بهداشت رعایت نکات بهداشتی، شستشوی دست‌ها و رعایت فاصله طولی یک تا یک و نیم متر بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس است.

انتهای پیام
captcha