جنایات ضدبشری و سکوت مجامع بین‌المللی گناه نابخشودنی است
کد خبر: 3883646
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

جنایات ضدبشری و سکوت مجامع بین‌المللی گناه نابخشودنی است

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغـات اسلامی استان کردستان آمده است:‌ جنایات ضدبشری قرون وسطایی توأم با سکوت خفت‌بار مجامع بین‌المللی و سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر، گناهی بس عظیم و نابخشودنی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، شـورای هماهنـگی تبـلیغـات اسـلامی استان کردستان با صـدور بیـانیـه‌ای کشـتـار مسـلمـانـان در هنـد را شدیداً محکـوم کـرد.
در این بیانیه آمده است:

خشونت سازماندهی شده علیه مسلمانان مظلوم هندی و تصاویر مستند انتشار یافته از این صحنه‌های دلخراش اعمال ددمنشانه رفتار خشن، دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد، جنایات ضدبشری قرون وسطایی توأم با سکوت خفت بار مجامع بین‌المللی و سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر، گناهی بس عظیم و نابخشودنی است.

محکومیت توحش قومی قبیله‌ای گروه‌های نژادپرست هندی و درخواست اقدام عاجل دولت هند برای اقدام مؤثر و سرکوب قاطعانه خشونت طلبان وحشی وظیفه انسانی و دینی تمامی آزادی خواهان و مسلمانان جهان می‌باشد.

شورای هماهنگی تبلیغـات اسلامی نسل‌کشی غیرقابل تحمل مسلمانان در کشور هند را شدیداً محکوم و در این شرایط استثنایی کشور ایران اسلامی که برگزاری تظاهرات میدانی آحاد امت متدین، شریف و نوع دوست ایران برای اعلام انزجار از واقعه تلخ ضد مسلمانان بی‌پناه هندی و همدردی با آسیب دیدگان ستمدیده امکان‌پذیر نمی‌باشد از دولت محترم، خاصه دستگاه دیپلماسی و رسانه‌ای اهتمام جدی و بدون وقفه برای بسیج افکار عمومی و مجامع بین‌المللی علیه خشونت‌طلبان ذلت‌پیشه را خواستار است.

انتهای پیام
captcha