استاندار کرمانشاه با صدور ابلاغیهای برگزاری مراسم ختم و پنجشنبه آخر سال در این استان را ممنوع اعلام کرد. 
به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از استانداری، هوشنگ بازوند، استاندار با صدور ابلاغیهای به فرمانداران شهرستانهای استان دستور داد که از برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم جلوگیری کنند.
در این ابلاغیه آمده است: با آرزوی توفیق در مسیر خدمترسانی و قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تأمین و استمرار سلامت مردم در موضوع پیشگیری همه جانبه از ادامه انتشار بیماری موسوم به کووید ۱۹، در ادامه برنامهها و اقدامات قبلی، ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای همه درگذشتگان و همدردی با بازماندگان، ضروری است فرمانداران گرامی از برگزاری آئین پنجشنبه آخر سال و سایر آئین مشابه و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در تمام نقاط شهرستان ممانعت به عمل آورده و با بهرهگیری از همه ظرفیتهای موجود مردم و صاحبان مراسم را از دلیل این اقدام در شرایط بحرانی پیش آمده آگاه کنند.
پیگیری و اجرای برنامههای قبلی و همکاری کامل با برنامههای پیشگیرانه نظام بهداشت و درمان استان با مشارکت جدی و عملیاتی مردم مورد انتظار است.
انتهای پیام