نماینده ولیفقیه در آذربایجانشرقی در پیامی خطاب به مدافعان و جهادگران سلامت از فداکاری آنها تقدیر کرد.
به گزارش ایکنا از آذرایجانشرقی، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه تبریز در پیامی خطاب به مدافعان و جهادگران سلامت از فداکاری آنها تقدیر و تشکر کرد.