ده‌ها فلسطینی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی مصدوم شدند
کد خبر: 3884646
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

ده‌ها فلسطینی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی مصدوم شدند

ده‌ها فلسطینی امروز چهارشنبه، ۲۱ اسفند، در درگیری با ارتش رژیم غاصب صهیوینستی در کرانه باختری زخمی و نیز در اثر استشمام گازهای اشک‌آور مصدوم شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آناتولی، شاهدان عینی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «جبل المعره» در نزدیکی روستای «بیتا» در نابلس خبر دادند.

نظامیان اشغالگر به‌ منظور پراکنده کردن شهروندان فلسطینی که در کوه المعره برای جلوگیری از ورود شهرک‌نشینان به آن مستقر شدند، گلوله‌های جنگی و پلاستیکی شلیک کردند.

شاهدان افزودند: ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور  آسیب دیدند. شماری از این شهروندان به بیمارستان منتقل و شماری دیگر در منطقه درگیری معالجه شدند.

«کمیته مقاومت علیه دیوار نژادپرستانه و ایجاد شهرک‌های یهودی‌نشین» وابسته به «سازمان آزادی‌بخش فلسطین» خواستار تجمع همگانی در کوه المعره برای جلوگیری از ورود شهرک‌نشینان همراه با مقامات رژیم صهیونیستی غاصب شد.

یادآور می‌شود، حدود یک ماه پیش فلسطینیان در پی اعلام شهرک‌نشینان مبنی بر ورود به منطقه کوه المعره و تبدیل آن به یک منطقه توریستی و شهرک‌سازی، در بالای کوه مستقر و با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان درگیر شدند.

انتهای پیام
captcha