کرونا مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را به تعویق انداخت
کد خبر: 3884880
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

کرونا مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی را به تعویق انداخت

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی که قرار بود ماه آوریل (18 فروردین‌ماه 99) برگزار شود، به دلیل اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا همچون سایر برنامه‌های فرهنگی این کشور به تعویق افتاده است.

به گزارش ایکنا، محمد اورعی کریمی، رایزن فرهنگی ایران در کوالالامپور، با اعلام این خبر گفت: زمان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی به تیرماه 99 موکول شده است.

متن اطلاعیه رایزنی فرهنگی ایران درباره تاریخ جدید برگزاری شصت و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن این کشور که در اختیار خبرگزاری ایکنا قرار گرفته، بدین شرح است:

با سلام و تحیت
احتراماً به استحضار می‌رساند با پیگیری‌های رایزنی فرهنگی ایران از دپارتمان توسعه اسلامی مالزی(جاکیم)، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی که مقرر بود در ماه آوریل سال جاری میلادی مصادف با شعبان المعظم 1441 هجری قمری برگزار شود، به دلیل اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا همچون سایر برنامه‌های فرهنگی این کشور به تعویق افتاده است.
طبق اطلاع واصله از جاکیم اولین زمان پیشنهادی برای برگزاری مسابقات پس از عبور از بحران ویروس کرونا ماه جولای سال جاری میلادی مصادف با تیرماه 99 و ذی‌القعده 1441 هجری قمری خواهد بود.
زمان پیشنهادی مذکور مورد تصویب جاکیم قرار گرفته و مقرر است به‌زودی از طریق مکاتبه رسمی به سفارت کشورهای مختلف اعلام شود.
همچنین برگزاری مسابقات در تیرماه مشروط به عادی شدن وضعیت کشور و گذر از آلودگی به ویروس کرونا خواهد بود.

محمد اورعی کریمی
رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور

انتهای پیام
captcha