به گزارش ایکنا از لرستان، حمید کشکولی، فرماندار شهرستان الیگودرز امروز پنجشنبه، بیست و دوم اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس نتایج آزمایشات بیماران بستری شده در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز، متاسفانه یک نفر از شهروندان الیگودرزی به ویروس کرونا مبتلا شده است.
وی از مردم این شهرستان خواست ضمن رعایت بهداشتی فردی و اجتماعی در خانه بمانند و از تجمع و شرکت در مراسمات، خرید شب عید و حضور در بازار جداً خودداری کنند.
کشکولی اضافه کرد: در صورت عدم توجه به هشدارها، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا درالیگودرز خواهیم بود.
یادآور میشود، تاکنون در ۱۰ شهرستان لرستان ۱۸۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدهاند.
در لرستان ابتلا به کرونا ویروس تاکنون تنها در شهرستان رومشکان گزارش نشده است و در یازده شهرستان استان درگیر کرونا ویروس هستند.
انتهای پیام