آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ میزبان پنجاه‌و‌دومین هفته طرح «ندای ملکوت»
کد خبر: 3885187
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ میزبان پنجاه‌و‌دومین هفته طرح «ندای ملکوت»

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان پنجاه و دومین هفته اجرای طرح «ندای ملکوت» در روزهای 24 اسفند تا اول فروردین‌ماه 99 می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با عنوان طرح «ندای ملکوت» با دعوت از قاریان بین‌المللی و ممتاز در حال برگزاری است. این طرح به اجرای زنده تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) طی روزهای هفته اختصاص دارد که با بهره‌مندی از استعدادهای برتر به اجرا در می‌آید.

 اسامی افراد حاضر در این طرح به‌صورت هفتگی(شنبه تا جمعه) اعلام می‌شود که در پنجاه و دومین هفته اجرای این طرح همزمان با 24 اسفند تا اول فروردین‌ماه 99 به‌ترتیب محسن قاسمی، معتز آقایی، رضا صباغی، حمید شیخ‌زاده، محمدحسن موحدی، حبیب صداقت و محمد سلطانی تلاوت قرآن قبل از اذان ظهر را برعهده دارند.

تلاوت قرآن قبل از اذان مغرب را نیز به ترتیب ابوالفضل پیرنیا، مجید عنان‌پور، سیدمحمد موسوی، مجتبی قدبیگی، میثم قاسمی، موسوی درچه‌ای و میلاد ایزدپناهی انجام می‌دهند.

همچنین در این تاریخ زمانی، اذان افق ظهر توسط محسن قاسمی، علی‌اصغر عبادی مقدم، رضا صباغی، حمید شیخ‌زاده، محمدحسن موحدی، حبیب صداقت و مهدی سلیمی، و اذان مغرب توسط ابوالفضل پیرنیا، مجید عنان‌پور، سیدمحمد موسوی، مجتبی قدبیگی، مهدی جعفری، موسوی درچه‌ای و میلاد ایزدپناهی اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت اقشار مختلف مردم طرح «ندای ملکوت» به‌طور موقت بدون حضور مستمعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

 مریم احمدی
انتهای پیام
captcha