با توجه به اعلام نظر قطعی ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تائید نماینده ولیفقیه در هرمزگان جهت پیشگیری از این ویروس، اولین نماز جمعه سال 99 در سراسر استان لغو شد. 
به گزارش ایکنا از هرمزگان، در پی اطلاعیه روابط عمومی و اطلاعرسانی دفتر نماینده ولیفقیه استان، امروز، اول فروردینماه 99، نماز جمعه در سراسر استان هرمزگان برگزار نمیشود.
در اطلاعیه روابط عمومی و اطلاعرسانی دفتر نماینده ولیفقیه در استان آمده است:
«ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام نوروز و عرض تسلیت هفتمین اختر تابناک بشریت، حضرت موسی بن جعفر (ع)، خدمت کلیه مردم شریف استان هرمزگان و حسب مذاکرات انجامشده ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و درخواست مکتوب دانشگاه علوم پزشکی استان و تائید نماینده محترم ولیفقیه در استان هرمزگان حضرت حجتالاسلاموالمسلمین دکتر عبادی، نماز جمعه مورخ یکم فروردینماه 99 جهت جلوگیری از انتشار و انتقال بیماری کووید ۱۹ به نمازگزاران محترم، کلیه نماز جمعهها در سراسر استان هرمزگان برگزار نخواهد شد».
انتهای پیام