محمود عباس خواستار آزادی اسرای فلسطینی شد
کد خبر: 3886639
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

محمود عباس خواستار آزادی اسرای فلسطینی شد

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار آزادی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل شیوع ویروس کرونا شد.

محمود عباس خواستار آزادی اسرای فلسطینی شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روزنامه رای الیوم، در پی اعلام ابتلای 4 اسیر به ویروس کرونا، «محمود عباس»  رئیس تشکیلات خودگردان از رژیم صهیونیستی خواست اسرای در بند این رژیم را آزاد کند.

وی روز گذشته ،29 اسفندماه، در سخنان تلویزیونی، اسرائیل را مسئول حفظ سلامت اسرای فلسطینی در شرایط شیوع ویروس کرونا خواند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه با بیان این که ما با کمک آگاهی مردم و نقش آفرینی سازمان‌های مربوط توانستیم ویروس کرونا و آثار آن را محدود کنیم بر اهمیت ادامه دادن همه اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد.

از سوی دیگر اداره زندان‌های اسرائیل در بیانیه‌ای گزارش انجمن اسرای فلسطینی در ارتباط با ابتلای 4 اسیر فلسطینی به کرونا را رد و تصریح کرد: این اسرا هفته گذشته به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا قرنطینه شدند.

سازمان بین‌المللی صلیب سرخ نیز روز گذشته اعلام کرد: هیچ اطلاعاتی از اداره زندان‌های اسرائیل مبنی بر شیوع ویروس کرونا در میان زندانیان دریافت نکرده است.

 

انتهای پیام
captcha