پیام تبریك رئیس پلیس فارس به‌مناسبت سال نو
کد خبر: 3886653
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

پیام تبریك رئیس پلیس فارس به‌مناسبت سال نو

فرمانده انتظامی استان فارس در پیامی، آغاز سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان مخصوصاً کارکنان مجموعه انتظامی استان تبریک گفت.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز سال نو، سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس پیام تبریكی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یامقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل والنهار، یامحول الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

ای خدای دگرگون‌كننده دل‌ها و دیده‌ها، ای تدبیركننده روز و شب و ‌ای دگرگون‌كننده حال انسان‌ها، حال ما را به  بهترین شكل دگرگون بفرما، حلول سال نو شمسی و عید سعید باستانی را به مردم شریف سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی مخصوصاً همكاران مجموعه انتظامی استان فارس و خانواده‌های آنان تبریك گفته و شهادت جانسوز هفتمین پیشوای متقیان جهان و دوستداران اهل بیت، حضرت امام موسی کاظم(ع) را تسلیت عرض می‌کنم.
در سالی كه گذشت نیروی انتظامی با مأموریت‌های حساس،‌ سنگین و متعددی مواجه گردید كه با تلاش و مجاهدت ایثارگونه تمامی همكاران توانستیم از این مأموریت‌ها سربلند بیرون آمده و برگ زرینی بر افتخارات انتظامی استان بیافزاییم. لذا از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته توسط همرزمان عزیزم در عرصه نظم‌ و امنیت صمیمانه تقدیر و تشكر می‌كنم.
پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا  با شعار «سلامت خانواده - امنیت جامعه» با هشتگ «در خانه می‌مانیم» شروع كرد و با تمام توان و امکانات در راستای اجرای منویات و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) به‌منظور حفظ و صیانت از سلامت هموطنان گرانقدر در کنار جامعه پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت می‌كند.

در همین راستا ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان‌های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا،  امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم  این مشکل را هم حل كرده  و به  یک وضعیت مطلوب برسیم.
بدون شك صیانت از سلامت جامعه و نابودی و ریشه‌کنی كامل ویروس کوید 19 نیاز به یک عزم ملی، تلاش همگانی و کار جهادی دارد؛ لذا از عموم شهروندان درخواست می‌كنم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، حتی‌الامكان در خانه بمانند و از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز كنند و با پیشه کردن صبر و بردباری به سلامت خانواده ها و امنیت جامعه کمک كنند.

فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای  تحقق شعار سال 99 اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری(‌مدظله العالی) با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های جدی،‌ با قاچاق كالا مبارزه كرده و زمینه را برای تحقق این شعار فراهم می‌كند.
در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدانی كه در سال گذشته شهد شهادت را نوشیدند و با ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، از درگاه خداوند بزرگ و سبحان سالی سرشار  از سلامتی، نشاط و آرامش را برای تمامی هموطنان عزیر در سراسر كشور خواهانم.

 

انتهای پیام
captcha