بهره‌مندی از معارف اسلامی جوامع را سربلند می‌کند + فیلم
کد خبر: 3887582
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
پیام نوروزی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی/

بهره‌مندی از معارف اسلامی جوامع را سربلند می‌کند + فیلم

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه افراط‌گرایی مصیبت عظیمی در جوامع امروز است، لازمه عزت و سربلندی جوامع اسلامی را بهره‌مندی از معارف اسلامی برشمرد.

بهره‌مندی از معارف اسلامی جوامع را سربلند می‌کند + فیلمبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی نوروزی ضمن تبریک سال نو گفت: در سال جدید همه ما امید آن داریم که تحول اساسی در دو قلمرو فرد و جامعه و ساختار زندگیمان ایجاد شود و پویایی، بالندگی و نشاط در همه ابعاد زندگی به ویژه در میان نسل جوان حاصل شود و شاهد رشد و تعالی معنوی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی افزود: گرچه امسال متأسفانه با بحران عظیمی با نام ویروس کرونا مواجه شده‌ایم که باعث زحمت و رنجوری همه ابناء بشر شد، اما امیدواریم خدای متعال در این سال جدید به زودی در رفع این بلا به ما کمک کند و سلامتی به همه برگردد.

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: جامعه اسلامی در روزگار ما با مصیبت عظیم دیگری مواجه است که همان بروز و ظهور اندیشه‌های افراطی، خشن، نابخردانه و به دور از مفاهیم و معارف اصیل اسلامی است.

وی گفت: ان شاالله سال جدید، سال عاری از خشونت و افراط‌گرایی برای همه مسلمانان باشد و در آن زمینه و ظرفیت لازم برای مقابله با اندیشه‌های افراطی که مخلوق دست استکبار جهانی است، فراهم شود.

امیدواریم همه از معارف گهربار اسلام عزیز بهره ببریم و بتوانیم این معارف را در زندگی خودمان به کار بگیریم تا عزت و سربلندی جوامع اسلامی محقق شود.

انتهای پیام
captcha