جهش چرخه اقتصادی زمینه‌ساز رشد و شکوفایی کشور است
کد خبر: 3887835
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
امام جمعه اهل سنت قروه:

جهش چرخه اقتصادی زمینه‌ساز رشد و شکوفایی کشور است

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش اقتصادی گفت: در شرایط تحریم اقتصادی دشمنان، جهش چرخه اقتصادی، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی کشور خواهد بود.

ماموستا هاشم‌نوری، امام جمعه اهل سنت شهر قروه، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دارای جهان‌بینی بسیار دقیقی نسبت به مسائل روز جهان و کشور است، در این راستا با نام‌گذاری سال مسیر حرکت کشور را تعیین می‌کند.
 
وی به نام‌گذاری سال‌های گذشته از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نام‌گذاری سال‌های اخیر  حول محور اقتصاد و پیشرفت نشان از توجه خاص شخص رهبری به اقتصاد، توسعه و توانایی کشور دارد.
 
امام جمعه اهل سنت قروه به تأثیرات مثبت شعار سال اشاره و بیان کرد: سال گذشته که با عنوان رونق تولید نام‌گذاری شده بود، شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های اقتصاد و تولید در کشور بودیم.
 
وی اعلام کرد: با تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری حرکت تمام مسئولان و بخش‌های مختلف حول محور این امر می‌چرخد؛ در این راستا چون تمام اهداف به یک سمت معطوف می‌شود، در نتیجه می‌توان شاهد تأثیرات مثبت آن باشیم.
 
ماموستا نوری با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش اقتصادی گفت: در شرایط تحریم اقتصادی دشمنان، جهش چرخه اقتصادی، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تهدیدات دشمنان برای ما فرصت مغتنمی است، اظهار کرد: باید با استفاده از امکانات و توانایی داخلی به نوعی حرکت کنیم که هیچ نیازی به دیگران نداشته باشیم و نیازهای کشور را بدون اتکا به بیرون و تنها با تکیه بر توان داخلی چرخه اقتصادی رو به جلو حرکت دهیم.
 
امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: ایران اسلامی به برکت نظام انقلاب اسلامی امروز در بسیاری از حوزه‌ها در ردیف پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته و حتی در بسیاری از مسائل هم از آنها جلوتر افتاده است.
 
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌ها را بسیار هدفمند نام‌گذاری و قطعاً این نام‌گذاری‌ها یک حرکت و بسیج عمومی را برای رونق اقتصاد و جهش تولید فراهم خواهد کرد. مهم‌ترین عامل برای پیشرفت و پیشبرد اهداف کشور ، وحدت و همدلی است و باید کل مجموعه کشور اعم از دولت و مردم با هم همدل و متحد بوده و با هماهنگی لازم زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.
 
وی در پایان یادآور شد: بخش خصوصی و بانک‌ها نقش مؤثری در تحقق شعار سال دارند، اگر این بخش‌ها دست در دست هم داده و صادقانه فرمایشات مقام معظم رهبری را تحقق بخشند، قطعاً در سال آینده شاهد 80 درصد پیشرفت علمی و دانشی خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha