تمدید مسابقه عکاسی برنامه تلویزیونی اسراء
کد خبر: 3887864
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

تمدید مسابقه عکاسی برنامه تلویزیونی اسراء

فراخوان مسابقه عکاسی برنامه اسراء که باید روز نهم فروردین‌ماه پایان می‌یافت، به دلیل استقبال مخاطبان تا روز هفدهم فروردین‌ماه مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) تمدید شد.

تمدید مسابقه عکاسی برنامه تلویزیونی اسراء

به گزارش ایکنا؛ پس از توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان کشور به شهروندان برای ماندن در خانه جهت مهار ویروس کرونا و شکل‌گیری کمپین‌ها و هشتگ‌های مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، عوامل مسابقه تلویزیونی اسراء نیز اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی از این برنامه برای مخاطبان خود کرده‌اند. بر اساس برنامه، آخرین مهلت حضور در این مسابقه روز نهم فروردین‌ماه مصادف با ولادت امام حسین(ع) اعلام شده بود که به علت استقبال گسترده مخاطبان این مهلت تا روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) هفدهم فروردین ماه تمدید شد.

این مسابقه با موضوع تلاوت قرآن، استماع قرآن و تماشای مسابقه اسراء در منزل برگزار می‌شود و در آن از مخاطبان خواسته شده است تا در یکی از سه موضوع و محور در نظر گرفته شده اقدام به گرفتن عکس‌ کرده و آن را به آدرس مسابقه اسراء در فضای مجازی ارسال کنند.

از‌ جمله شرایط حضور در این‌ مسابقه عکاسی می‌توان به گرفتن عکس در حین تلاوت، استماع قرآن در منزل و یا هنگام دیدن مسابقه اسراء در منزل و خلاقانه و با کیفیت بودن عکس(دوربین عکاسی و موبایل) اشاره کرد.

عکس‌های انفرادی در این مسابقه یک‌ امتیاز و عکس‌های با حضور خانواده پنج امتیاز دارند. هر شماره تنها یک بار مجاز به ارسال عکس است و همراه با عکس باید مشخصات فرد شرکت‌کننده نیز قید شود.

فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسراء در ایام‌ نوروز هر شب حدود ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. تهیه‌کننده و مجری این مسابقه تلویزیونی که از آن به عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی کشور یاد می‌شود را سیدوحید مرتضوی بر عهده دارد.

انتهای پیام
captcha