به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری النشرة لبنان، منابع خبری رژیم اسرائیل اعلام کردند  که آزمایش کرونا «ریوکا پالوخ»، مشاور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در امور ارتدوکس‌های افراطی چند ساعت پس از بستری شدن همسرش به‌خاطر ابتلا به این ویروس، مثبت اعلام شد.

این درحالی است که پالوچ طی ۵ روز گذشته ساعات کاری را در کنار نتانیاهو و دیگر اعضای کنست گذرانده است. روزنامه تایمز اسرائیل با تأیید این مسئله نوشت که وضعیت کنونی احتمال ابتلای نتانیاهو به ویروس کرونا را افزایش داده است.

تا کنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۳۸۶۵ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کابینه رژیم صهیونیستی همچنین دستور داده که سیاست‌های سختگیرانه‌تری برای مقابله با ویروس کرونا اجرا شود که شامل محدود شدن آزادی حرکت ساکنان فلسطین اشغالی تا فاصله ۱۰۰ متری خانه‌هایشان است.

به گزارش رسانه‌های عبری از جمله کانال 12 تلویزیون رژیم اسرائیل، بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگوی تلفنی با وزرای خود اظهار کرده بود که احتمالاً حدود یک میلیون نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شوند و حدود 10 هزار نفر نیز جان خود را از دست بدهند.

وی گفته بود: وزارت بهداشت به عنوان بدترین سناریو این رقم را پیش‌بینی کرده است.