برپایی ٢٢٠ ایستگاه سلامت از سوی بسیجیان یزدی
کد خبر: 3888886
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

برپایی ٢٢٠ ایستگاه سلامت از سوی بسیجیان یزدی

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در حال حاضر ٢٢٠ پایگاه ایستگاه سلامت و غربالگری و تست تب‌سنجی در سراسر استان از سوی بسیجیان دایر و اداره می‌شود.

بسیج پیشتاز مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی سپاه الغدیر، حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، اظهار کرد: با شیوع کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی در سپاه الغدیر استان یزد در قالب 9 کارگروه آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: کارگروه رفع آلودگی و ضدعفونی یکی از این کارگروه‌های 9 گانه است که از همان ابتدای شیوع کرونا در یزد فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون و به طور مداوم این فعالیت‌ها با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه دارد.

زارع کمالی افزود: با شروع رزمایش دفاع بیولوژیک در نهم فروردین ماه ۹۹ و همدلی و همکاری سایر نهادهای متولی امر و تجربیات ارزشمند بسیجیان روند ضدعفونی معابر و اماکن در یزد شدت گرفت.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بنابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند. این روند با توجه به حضور بسیج در تمام استان حتی روستاهای کوچک و دور از مرکز استان به خوبی انجام شد.

زارع کمالی افزود: همچنین در هفته دوم تعطیلات عید نوروز بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونای استان یزد سپاه به کمک نیروهای انتظامی استان شتافت و ٧١٧ نفر از پاسداران و بسیجیان در قالب ٢۴٠ تیم از تجمع و حضور در پارک‌های درون محله ای جلوگیری به عمل آوردند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: از دیگر اقدامات سپاه الغدیر برای مقابله با شیوع کرونا، با درخواست استان در حال حاضر ٢٢٠ پایگاه ایستگاه سلامت و غربالگری و تست تب سنجی در سراسر استان توسط بسیجیان دایر و اداره می‌شود. سپاه تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha