نقاهتگاه 150 تخت‌خوابی پیشوا آماده خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی
کد خبر: 3888896
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
فرمانده سپاه ورامین خبر داد:

نقاهتگاه 150 تخت‌خوابی پیشوا آماده خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه نقاهتگاه پیشوا در دو قسمت بانوان و آقایان به استعداد 150 تخت‌خواب با مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است، گفت: حدود 330 میلیون ریال از این مبلغ توسط خیرین سلامت جذب شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سعید تاجیک، فرمانده سپاه ورامین، 15 فروردین‌ماه در بازدید از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره‌برداری دشت ورامین با بیان اینکه ابتدا قرار بر این بود این نقاهتگاه در ورامین راه‌اندازی شود، گفت: به خاطر امکانات خوب دانشگاه آزاد پیشوا تصمیم بر این شد که این نقاهتگاه در دو قسمت بانوان و آقایان به استعداد 150 تخت‌خواب در این مکان راه‌اندازی شود.

وی درباره تنظیف این نقاهتگاه، تصریح کرد: با مواد پایه الکی نقاهتگاه به‌طور کامل ضدعفونی شده است و تا زمانی که امیدواریم هیچ‌گاه نیاز به آن نشود این مکان پلمپ می‌شود.

فرمانده سپاه ورامین سرمایه لازم برای راه‌اندازی این نقاهتگاه را تاکنون بالغ بر 500 میلیون ریال دانست و افزود: حدود 330 میلیون ریال از این مبلغ توسط خیرین سلامت جذب شده است و با تشک و بالشت‌های نو و ضدعفونی شده و با امکانات خوب سرمایشی و گرمایشی و امکانات بهداشتی آماده بهره‌برداری است.

وی در پایان ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا و بسیجیان دشت ورامین با بیان اینکه بسیجیان جان بر کف همیشه یک پله از ما مسئولین جلوتر هستند، بیان کرد: موکب مسلم بن عقیل(ع) از همین امروز برای طبخ غدا در سه وعده از غذاهای مورد نظر و تجویز شده پزشکان و همچنین تهیه مواد اولیه آن به هر تعداد و هر مدتی که بیماران در نقاتگاه مستقر شوند اعلام آمادگی کرده است.


دریای خدمات جهادگران محوکننده موج کروناست

 
سرهنگ علیرضا حیدرنیا، جانشین فرماندهی سپاه استان تهران، 15 فروردین‌ماه ضمن سرکشی از ایستگاه سلامت و عرضه مواد ضد عفونی، گشت بسیج سلامت، طرح مطهر، کارگاه تولید مواد ضد عفونی و ماسک نیز از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره‌برداری پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت و بسیجیان دشت ورامین، گفت: واقعاً امروز انسان در قبال بزرگی و منزلت این بسیجیان و جهادگران احساس حقارت می کند.

این مقام مسئول با اشاره به آماده بهره‌برداری بودن نقاهتگاه دشت ورامین مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، بیان کرد: ان‌شاءالله که نیاز به نقاتگاه‌ها نشود اما به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این موضوع را یک رزمایش دفاع بیولوژیکی بدانید، بسیجیان این مرز و بوم در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و در هر زمان که نیاز باشد آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: این مجموعه 150 تخت خوابی که متعلق به مردم است از ظرفیت‌های نهفته انقلاب و بسیار خوبی تهیه شده که برای روز مبادا آماده خدمت‌رسانی است، موکب‌های خدمت‌رسانی اربعین هم ظرفیت‌هایی برای آرامش قلب و سکینه این نظام و مردم هستند که در ساخت این نقاهتگاه هم در صورت نیاز از ظرفیت‌های آنها استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پایان با اشاره به تقدیر ویژه و اخیر فرماندهی کل سپاه پاسداران از جانفشانی بسیجیان، تصریح کرد: این دریای بیکران شوق و اشتیاق خدمت‌رسانی که وارد شده است در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این بسیجیان را داریم و البته این جهادگری‌ها هم باقیات و صالحاتی برای ایشان است.
 

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha