نتیجه مسابقه فرازخوانی قرآن اعلام شد
کد خبر: 3888967
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر؛

نتیجه مسابقه فرازخوانی قرآن اعلام شد

نتایج مسابقه فرازخوانی از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر اعلام شد.

ارسالی///نتایج مسابقه فرازخوانی قرآن اعلام شد

به گزارش ایکنا، شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر مسابقه فرازخوانی قرآن کریم را طی ایام نوروز و به نیت شفای عاجل بیماران، به ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا برگزار کرد.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه، فایل صوتی خود از آیه ۶۲ سوره مبارکه نمل و فقط فراز «أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ» را تا چهارشنبه، ۲۸ اسفندماه، ساعت ۲۴ به Eslamshahrguran@ ارسال کردند.

همچنین، علاقه‌مندان فراز اعلام شده را به صورت قرائت تحقیق، بدون بسمله و بدون تکرار در فایل صوتی، با کیفیت مطلوب ضبط کرده و آثار خود را در مهلت مقرر با قید مشخصات کامل و تلفن همراه به آیدی اعلام شده از سوی برگزارکنندگان مسابقه ارسال کردند.

فایل‌های صوتی ارسال شده از اول تا هشتم فروردین‌ماه ۹۹ در کانال تلگرامی به نشانی guranhamidrahimi@ به اشتراک گذاشته شده و منتخبان از سوی مردم در قالب نظرسنجی مردمی انتخاب شدند.

حمید رحیمی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: طی برگزاری این مسابقه، تعداد ۲۸ اثر از فرازهای تلاوت شده از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور دریافت شد که با اتمام مهلت مقرر، آثار ارسال شده در نظرسنجی مردمی از طریق فضای مجازی قرار گرفت و تعداد ۱۹۰۸ نفر در نظرسنجی شرکت کردند.

وی افزود: مقرر شده بود تا در پایان نظرسنجی مردمی به سه نفر از برگزیدگان، هدایایی نقدی اعطا شود که با توجه به استقبال بالا، تصمیم گرفته شد تا از شش نفر اول که آرای نظرسنجی مردمی آنان بالا بود، تجلیل شده و هدایای نقدی تقدیم ایشان شود.

رحیمی تصریح کرد: در پایان نظرسنجی مردمی، امیدرضا پرنلو از شهرستان بهارستان (2 میلیون ریال)، مهدی مهدوی از شهرستان اسلامشهر (یک میلیون و پانصد هزار ریال)، سیدمهدی فاضلی از شهرستان اسلامشهر (یک میلیون ریال)، سیدطاها فاضلی از شهرستان اسلامشهر (پانصد هزار ریال)، سبحان محمودی از شهرستان اسلامشهر (پانصدهزار ریال) و یاسین حاجی‌زاد از شهرستان تهران (پانصدهزار ریال) به عنوان نفرات اول تا ششم این مسابقه اعلام شدند.

انتهای پیام
captcha