راه‌اندازی پویش «ماسک مهربانی» از سوی مؤسسه حاملان کلام وحی
کد خبر: 3889042
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

راه‌اندازی پویش «ماسک مهربانی» از سوی مؤسسه حاملان کلام وحی

پویش «ماسک مهربانی» از سوی مؤسسه قرآنی-مردمی حاملان وحی ایلام راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا؛ باتوجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراکز آموزشی در کشور، مؤسسه قرآنی حاملان کلام شهرستان ایلام نیز برگزاری مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را به زمانی دیگر موکول کرد.
در این راستا، با توجه به نامگذاری سال 99 به «جهش تولید» و همزمانی با شیوع ویروس کرونا و اهمیت ماندن در خانه برای رشه کنی این ویروس، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حاملان کلام وحی اقدام به راه‌اندازی مکانی برای تولید ماسک بهداشتی با حضور قرآنیان کرده است.
هدف از راه‌اندازی این پویش، تهیه ماسک و مواد ضد‌عفونی و توزیع آن میان افراد نیازمند است. این پویش از ابتدای اعلام قرنطینه از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش کشور آغاز شده است و تا‌کنون موفق به تولید و توزیع بیش از چهار هزار ماسک بهداشتی کرده است.
مؤسسه قرآنی- مردمی حاملان کلام وحی از خیرخواهان و افرادی که قصد کمک مادی دارند، درخواست می‌شود برای ادامه پیدا کردن این پویش، با شماره 09188431376 تماس بگیرند.
گفتنی است؛ با طولانی شدن قرنطینه خانگی، مؤسسه حاملان کلام وحی کلاس‌های آموزش قرآن را به صورت غیرحضوری برپا می‌کند. این مرکز قرآنی در ایلام، میدان سلمان فارسی، فرودگاه قدیم، نبش خیابان شهید شیری واقع شده است.

انتهای پیام
captcha