حشدالشعبی: آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند
کد خبر: 3889106
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

حشدالشعبی: آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند

هشت گروه مقاومت وابسته به حشدالشعبی، امروز شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه به نیروهای آمریکایی، مقامات سیاسی و مردم عراق پیام‌هایی مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی اشغالگر بوده و فقط زبان زور را می‌فهمند، ارسال کردند.

حشدالشعبی: آمریکایی تنها زبان زور را می‌فهمندبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری السومریه‌نیوز، «عصائب اهل الحق»، «کتائب سیدالشهداء»، «جنبش الاوفیاء»، «جنبش جند الامام»، «جنبش النجباء»، «کتائب امام علی (ع)»، «سرایا عاشوراء» و «سرایا خراسانی»، امروز شنبه در این بیانیه‌ای تهدید کردند که به دلیل خودداری آمریکا از خروج نیروهایش از خاک عراق، از این پس از زبان زور علیه این نیروها استفاده می‌کنند.

گروه‌های مقاومت حشدالشعبی در بیانیه‌ای مشترک تأکید کردند: عملیات نظامی علیه آمریکا تنها پاسخ ساده خواهد بود و آمریکایی‌ها شاهد اقدام‌های سخت‌تری از سوی گروه‌های مقاومت برای تجاوزات خود خواهند بود. تهدیدات اخیر آمریکا برای هدف قرار دادن گروه‌ها و رهبران مقاومت تلاشی بی‌ثمر برای جبران شکست‌های آنها است. آمریکایی‌ها برای ورود به جنگ با جناح‌های مقاومت بسیار ضعیف هستند.

گروه‌های مقاومت همچنین در پیامی دیگر به نیروهای سیاسی با تأکید بر اینکه ما موضع خود مبنی بر مردود دانستن «عدنان الزرفی» نامزد اطلاعاتی آمریکا را حفظ می‌کنیم، گفتند: تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و ثبات کشور خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد كه الزرفی به سرکردگی آمریکا نخست‌وزیر عراق باشد.

گروه‌های مقاومت در پیام سوم خطاب به مردم عراق توضیح دادند: به شما قول می‌دهیم که ما همچنان سربازانی فداکار و وفادار برای دفاع از شما هستیم و اجازه نخواهیم داد که آمریکا به اشغال سرزمین، تاراج ثروت و تقسیم کشورمان ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha