برگزاری نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان در سال جدید
کد خبر: 3889317
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

برگزاری نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان در سال جدید

نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خوزستان در سال 99 به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خوزستان در سال 99، روز گذشته 16 فروردین‌ماه با حضور همه اعضا به صورت مجازی برگزار شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن در کشور، این جلسه به مشکلات و مسائل پیش روی مؤسسات و خانه‌های قرآنی پرداخت. در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن، سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیر عامل اتحادیه قرآنی خوزستان، گزارشی از فعالیت و برنامه‌های سه ماهه پایان سال 98 ارائه کرد.

در ادامه، به مشکلات جابجایی و مسائل مالی مؤسسات قرآنی که به دنبال شیوع ویروس کرونا غیر فعال شده‌اند، پرداخته شد. همچنین در این جلسه به پیگیری مسائل مالی و کمک‌هزینه‌های حمایتی از سوی استانداری اشاره شد.

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، تدابیر مناسب برای فعالیت‌ مؤسسات قرآنی برنامه‌ریزی شد. پشتیبانی از فعالیت و طرح‌های مؤسسات قرآنی در سال جدید از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت.

درخواست و مطالبه از مسئولان برای بهبود وضعیت مؤسسات فرهنگی و قرآنی متضرر در شرایط کنونی کشور و قرار گرفتن آنان در میان مشاغل و مؤسسات آموزشی مورد حمایت دولت از  موارد دیگری بود که بررسی شد.

در ادامه این جلسه، طرح و برنامه‌ریزی آموزش‌های غیر حضوری از فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت تا در ماه رمضان بتوان از فضایل این ماه استفاده کرد. همچنین پیشنهادات دیگری برای هر چه بهتر شدن فعالیت‌های مؤسسات قرآنی از سوی اعضاء ارائه شد.

طی جلسه دیگری مسائل و موضوعات مطرح شده مورد بررسی اعضاء قرار گرفته و نهایتا به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha