اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن کودک
کد خبر: 3889512
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن کودک

فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی قرآن کودک از سوی مؤسسه قرآنی اسراء در شهرستان خرم‌دره اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء شهرستان خرم‌دره استان زنجان، دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن ویژه بانوان را برگزار می‌کند.

هدف این دوره آموزشی، تربیت نیروهای متخصص در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی به كودكان در سنین 4 تا 6 سال است.

حمیدرضا احمدی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء گفت: این دوره آموزشی در قالب 132 ساعت در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان پس از اخذ گواهینامه دوره تربیت مربی، می‌توانند در مؤسسات، خانه‌های قرآن و در مهدهای كودک معتبر كه دارای مجوز از نهادها و ارگان‌های دولتی هستند، تدریس کنند.

عناوین دروس مورد آموزش در دوره تربیت مربی آشنایی و انس كودكان با قرآن كریم شامل مبانی نظری آموزش مفاهیم دینی و پرسمان كودک، روانشناسی تربیتی و رشد كودک، مهارت‌های مربی كودک 1 (كاردستی و نقاشی خلاق)، مهارت‌های مربی كودک 2 (شعر، سرود و قصه‌گویی خلاق)، مهارت‌های مربی كودک 3 (بازی و نمایش خلاق)، تدریس، كارورزی، فنون كلاس‌داری، سبک زندگی قرآنی، حفظ سور و آیات منتخب و بهداشت كودک است.

دارا بودن گواهی پایان دوره سطح 3 قرائت، دارا بودن گواهی سطح 2 ترجمه و مفاهيم قرآن، مقطع سنی 18 تا 40 سال و دارای مدرک دیپلم و بالاتر از جمله شروط پیش نیاز این دوره است.

آزمون پایان دوره به صورت کتبی، عملی و شفاهی است و حداکثر سه ماه بعد از گذراندن 40 ساعت کارآموزی، اخذ خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام در این دوره تا تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری است و تمدید نخواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره 35533480 024 تماس بگیرند.

زمان آزمون‌های ورودی بلافاصله بعد از عادی شدن اوضاع کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام و به صورت کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha