همکاری سازمان تبلیغات و شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3889532
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

همکاری سازمان تبلیغات و شبکه قرآن سیما

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر همکاری و هم‌افزایی مؤثر فی ما بین تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره تعامل و هم‌افزایی فی مابین گفت‌وگو کرد.

شیخ‌اکبری ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما، از آمادگی این شبکه برای برنامه‌ریزی و ساخت برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی حول مباحث مقاوت، صبر و استقامت قرآن در همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما همچنین، از هماهنگی بین این شبکه و سازمان دارالقرآن برای ساخت ویژه‌برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با محتوا و مضامین قرآنی و معارفی با موضوع استقامت در قرآن تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قمی نیز در این دیدار اهتمام به تبیین اجتماعی اسلام ناب، حول محور قرآن را مهم‌ترین مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی مؤثر و قدرتمند با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما، یک اتفاق مبارک در گفتمان قرآنی کشور رخ دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: تمام ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی در ابعاد مختلف رسانه‌ای، فضای مجازی و ... همگی باید قرآن کریم را محور برنامه‌ریزی خود قرار دهند.

در پایان این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مداحی، مسئول مرکز رسانه‌ای این سازمان برگزار شد، مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای با رویکرد سند اجرایی و راهبردی اندیشه‌ورز، برای اقدامات و برداشتن گام موثر نوشته شود.

انتهای پیام
captcha